راه های کمک به تولید چند برابر محصولات در کارخانجات بزرگ

همانطور که می دانید تولید محصولات در کارخانجات بزرگ، بیشتر می باشد. بدین ترتیب برنامه ریزی دقیق تری برای تولید چند برابر محصولات نیاز است.

رشته پلویی

علاوه بر رشته آشی که از آن برای پخت آش رشته استفاده می شود، برای درست کردن رشته پلویی موادی مانند: آب، آرد گندم و نمک را با یکدیگر ترکیب می کنند و پس از طی مراحل مختلفی خمیر به درست آمده را توسط دستگاهی به صورت رشته هایی نازک در می آورند سپس آن را خشک می کنند و در نهایت پس از اینکه به صورت بو داده در آمد بسته بندی شده و در دسترس افراد قرار می گیرد. میزان انرژی نصف لیوان از رشته پلویی پخته شده 80 کیلو کالری می باشد که برابر با یک سهم نان است، همچنین مانند برنج می تواند انرژی مورد نیاز بدن برای انجام فعالیتهای روزانه را به خوبی تامین کند، توجه داشته باشید که زیاده روی در مصرف رشته پلو می تواند باعث افزایش وزن شود.

رشته پلویی

آش لوبیا قرمز

یکی از غذاهای اصیل ایرانی که در استان بروجرد طبخ می شود، آش لوبیا قرمز یا باقله سرخ است که غالب اوقات بدون رشته طبخ می شود. در فصل زمستان که هوا سرد می شود اکثر لرها اقدام به طبخ این آش خوشمزه و مقوی می کنند که اگر حبوبات آن را از قبل پخته شده داشته باشید، بسیار سریع آماده می شود. آش لوبیا قرمز در ظاهر مانند حلیم است که برخی مبنی بر ذائقه خود به آن رب گوجه فرنگی نیز می افزایند تا به رنگ سوپ در آید.

آش لوبیا قرمز

ذرت بو داده

یکی از ماده های غذایی که با دستگاه گوارش سازگار است ذرت بو داده یا همان پاپ کورن می باشد که برای استعلام قیمت آن می بایست به فروشگاه معتبر خرید و فروش آنها سر زد. در گذشته برای آگاه شدن از قیمت خرید و فروش هر محصولی نیاز به حضور در همان فروشگاه بود اما امروزه راه های ارتباطی سریعی برای این کار ایجاد شده که می توان در چند دقیقه از طریق اینترنت درباره ذرت بو داده و قیمت خرید و فروش آن مطلع شد.

ذرت بو داده

روکش صندلی

در هنگام رانندگی و استفاده از صندلی خودرو به یک روکش چرم مناسب و منطبق با صندلی خود احتیاج خواهید داشت تا از مزایای منحصر به فرد آن بهره ببرید. در این مطلب به معرفی روکش صندلی چرم جدید برای انواع خودرو و مدلهای منطبق با صندلی خودرو پژو پارس می پردازیم. در صورتی که صندلیهای وسیله نقلیه از یک پوشش مناسب برخوردار نباشند شروع به فرسوده شدن می کنند یا ممکن است بر اثر ریختن نوشیدنی یا غذا لکه دار شوند بهترین راه برای پوشاندن صندلیهای خودرو برای جلوگیری از ایجاد هرگونه آسیب خرید یک روکش صندلی چرم مناسب می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.