استفاده از پیاز خشک برتر در تهیه مربایی گران قیمت

باید گفت در هنگام تهیه پیاز خشک برتر خود میوه پیاز مقدار زیادی وزن و حجم خود را از دست می دهد – به طور خاص برای این پست، من دقیقاً 3 پوند پیاز را قبل از پوست کندن و خرد کردن وزن کردم، بعد از آبگیری، دقیقاً 4.34 اونس پیاز داشتم!

به طور کلی، اگر خلال یا چرخ شده باشد، هر پوند پیاز یک پیمانه پیاز خشک خرد شده یا خرد شده به دست می‌دهد. اگر رنده شود، پیاز خشک شده فضای کمتری را اشغال می کند، و من حدس می زنم که به ازای هر پوند پیاز تازه، 1/3-1/2 پیمانه پیاز خشک شده خرد شده را دریافت کنید.

از هر ظرف تمیز و خشک و بدون هوا استفاده کنید. موارد مورد علاقه من شیشه های سنگ تراشی برای نگهداری مواد غذایی پیاز خشک برتر هستند، بیشتر به این دلیل که نمی توانم راه بروم بخرم و نخرم. HA!

پیاز

اگر حجم زیادی پیاز دارید، آب بندی پیاز خشک شده با جاروبرقی فوق العاده عمل می کند! توصیه می‌کنم از محفظه‌های خلاء محفظه‌ای و ضخیم‌ترین کیسه‌هایی که می‌توانید در دستانتان استفاده کنید، استفاده کنید، زیرا پیازها ممکن است پوک باشند و نمی‌خواهید کیسه‌هایتان را سوراخ کنند.

ظروف کوچک معمولا برای پیاز خشک برتر بهترین هستند. از آنجایی که ما در هر بار فقط از مقدار کمی پیاز استفاده می کنیم، به مقدار زیادی داخل و خارج ظرف می شویم. هر بار که در ظرف باز می شود، هوا و رطوبت می توانند وارد ظرف شوند و به مرور زمان پپیاز خشک برتر شما را خراب کنند.

راه های بسیار زیادی برای استفاده از پیاز کم آبی وجود دارد. اینها بعضی از علایق من است: پیاز خشک خرد شده را به سوپ، خورش و سس پخته اضافه کنید. این یک راه فوق العاده برای اضافه کردن طعم پیاز بدون ریزش پیاز است.

آنها را به سالاد اضافه کنید. پیازهای کم آب، طعم و بافت کمی به سالادها اضافه می کنند. پیازهای خشک را به صورت پودر درآورید! ما از پودر پیاز خانگی در مالش باسن خوک و بسیاری از دستور العمل های سیگاری دیگر استفاده می کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.