استفاده از صابون ابرو تریاک موجب صد برابر شدن سرعت رشد مو در پیر زنی 90 ساله شد

برای کسانی که نمی‌دانند صابون ابرو تریاک معروف به ابرو صابون چیست، اجازه دهید مشخص کنیم. صابون فیکس کننده ابرو، یعنی صابون ابرو تریاک، با عصاره های گیاهی مانند علف دم اسب، عصاره عسل و گیاه دم اسب به احیا، ضخیم شدن و تغذیه ابروها کمک می کند. علاوه بر این، صابون ابرو تریاک به ابروها ظاهری پرتر و طبیعی می دهد. برای فرم دادن به ابرو، صابون ابرو تریاک یک گزینه ایده آل است.

ظاهر ابروهای صابونی اساساً مترادف با ابروهای لمینت شده است که ابروهایی پرپشت با موهای برجسته ابرو هستند. ابروهای فیکس شده با صابون با استفاده از یک نوع خمیر صابون پوماد روی موهای ابرو با برس ریمل تمیز به جای ژل ابرو به دست می آیند.

صابون

استفاده از صابون مناسب، ماندگاری چشمگیری در تمام روز می دهد. این تکنیک مدت‌هاست که در میان هنرمندان آرایش و جامعه ترنسوستیت محبوب بوده است، اما اکنون به لطف ویدیوهای بی‌شماری پدیده‌های زیبایی پر زرق و برق و ولاگرهایی که این تکنیک را به نمایش می‌گذارند، به توده‌ها رسیده است.

این صابون که از ژل ابرو نازکتر است، با گلیسیرین موجود در آن، تمام سطح ابروها را می پوشاند. بنابراین، هنگام استفاده، ظاهری روشن تر و واضح تر و همچنین تثبیت مطلوب به دست می آید. این واقعیت که ارزان‌تر است و تجربه‌های تثبیت تمام روز را دارد نیز این تکنیک را رایج کرده و آن را به یکی از ترندها تبدیل کرده است.

مواد لازم برای این فرآیند صابون، آب و برس ابرو است. در این فرآیند ابتدا باید برس ابرو را به آب آغشته کنید و سپس آن را روی صابون بزنید. زمانی که صابون کمی کف می کند، باید ابروهای خود را با برس به سمت بالا شانه کنید. از آنجایی که صابون ساختار چسبناکی دارد، ابروهای شانه شده پرتر به نظر می رسند و می توانید بدون نیاز به ژل ثابت کننده یا ریمل ابرو، ابروهای مورد نظر خود را داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.