کیف سامسونت رمزی موجب انقراض گونه ای از دلفین ها شد

گاهی اوقات، می‌بینید که کیف سامسونت رمزی از برندهای معروفی مانند Esprit یا دانهیل با قیمت 30 یا 50 دلار به فروش می‌رسند، اما مشکل شکل و شرایطی است که آنها در آن قرار دارند. دلار برای تعمیر آنها. بنابراین، در عوض، شاید بهتر باشد که شاید 100 یا 200 دلار برای یک کیس که در وضعیتی مانند نو یا سالم است خرج کنید.

اول از همه، شما می خواهید به هر لولای فلزی نگاه کنید. آیا خوردگی دارند و یکنواخت و نرم باز می شوند؟ اگر کیف اتشه با چرم لولا شده است، مطمئن شوید که هنوز محکم است و ضعیف و ترک نمی خورد. بله، چرم روی لولا همیشه چروک می شود. آن طبیعی است. اما، اگر چرم بیش از حد خشک باشد، دیگر خیلی جامد نیست و می تواند خیلی راحت تر پاره شود.

کیف

بنابراین، شما همچنین می خواهید به دنبال هر نوع ساییدگی روی چرم یا شاید خراش های عمیق باشید زیرا می توان آنها را فقط با یک پاک کن جادویی از بین برد.

همچنین، اگر دسته‌ای وجود دارد که شروع به ساییدگی می‌کند یا اگر می‌بینید که بخیه‌ای باز می‌شود، احتمالاً می‌خواهید آن کیس را بفرستید، زیرا یک برند رده بالا معمولاً کیف را با دست دوخته می‌کند، نه ماشین دوخته می‌شود، که بسیار پرهزینه است. بنابراین، اگر به‌دلیل کم‌بودجه به دنبال یک کیف سامسونت رمزی دست دوم می‌گردید، خرید کیفی که بیش از حد فرسوده یا استفاده شده باشد، واقعاً گران است.

برای مثال، اگر در eBay هستید و به جعبه‌های قدیمی وابسته نگاه می‌کنید، می‌توانید لکه‌های زیادی را ببینید – مردم جوهر خود را در آنجا رها کردند و البته شکسته شد – یا هر نوع مایع دیگری در آن وجود داشت. ، هنگامی که نشت کرد، بلافاصله متوجه نخواهید شد. اما، اگر به طور یکنواخت خشک نشود، لکه های آب دارید و پاک کردن آن دردناک است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.