تولید کمربند چرم مشهد اصلی که می تواند مسیریابی کند

باید گفت کمربند چرم مشهد اصل بهترین بند ممکن برای مواقعی است که نیاز دارید چیزی را از روی زمین بالا بکشید، مثلا کوله خود را روی درختی که قرار است شب را در آن بگذرانید، بکشید، آن است. کمربند شما نه تنها محکم است، بلکه دارای یک سگک است که به آن اجازه می دهد به دور چیزی که باید بلند شود بسته شود.

وقتی صحبت از بلند کردن وسایل شد، اگر شریک زندگی شما در رودخانه افتاد، بهترین ابزار نجات شما کمربند چرم مشهد اصل شماست. کمربند خود را بردارید و انتهای آن را از طریق سگک باز کنید. سپس آن را به آنها پرتاب کنید. هنگامی که آنها دست خود را از آن حلقه عبور می دهند و شما شروع به کشیدن کمربند می کنید، کمربند سفت می شود، بنابراین آنها نمی توانند از شما خارج شوند.

کمربند

درک کنید، حتی اگر هر دو خسته شوید. برای گرفتن کمربند چرم مشهد اصل بسیار راحت تر از گرفتن دست خیس آنها خواهید بود. خرس ها همیشه در حال گردش هستند و به دنبال چیزی برای خوردن هستند. به همین دلیل است که شما نباید غذا را در اطراف محل کمپ خود بگذارید.

بلکه باید آن را روی درختی آویزان از اندام ببندید، آنقدر بلند که خرس نتواند به آن برسد. به این ترتیب، اگر آنها بیایند، در نهایت از تلاش برای به دست آوردن غذایی که نمی توانند به آن دست پیدا کنند خسته می شوند و به راه خود ادامه می دهند.

آویزان کردن غذا، به جای بستن آن به شاخه، از آن در برابر سایر موجوداتی که می توانند برای رسیدن به آن از درخت بالا بروند، محافظت می کند.

وقتی صحبت از بستن اشیاء در درختان شد، ممکن است تصمیم بگیرید که می خواهید روی درخت بخوابید، نه روی زمین، فقط برای اینکه خود را از آن موجودات دور نگه دارید. این کاری است که کتنیس اوردین در بازی های گرسنگی انجام داد. تنها تفاوت واقعی این است که او یک تکه طناب برای استفاده داشت. اگر آن طناب را ندارید، از کمربند خود استفاده کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.