میوه خشک در دبی موجب حمله کوسه ها در ساحل شد

میوه خشک در دبی یکی از با ارزش ترین غذاهایی هستند که به انسان عرضه می شود. میوه های خشک نیز برای سلامتی بسیار مهم هستند. بر این اساس، میوه های خشک در درجه اول بدن ما را در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کنند.

در آنالیزهای انجام شده برای بررسی محتوای آنتی اکسیدانی غذاها مشخص شد که پتانسیل آنتی اکسیدانی میوه های خشک بسیار بالا است. میوه های خشک با کاهش 80-95 درصد آب موجود در میوه تازه به 10-20 درصد به دست می آیند. پس از این فرآیند “خشک کردن”، تمام مواد معدنی به جز ویتامین C حفظ می شوند.

میوه خشک در دبی کشمش به دلیل داشتن کربوهیدرات منبع خوبی برای انرژی است. از آنجایی که کشمش حاوی ویتامین های A، B1، B2، C و مواد معدنی بسیار متنوعی (آهن، روی، پتاسیم، منیزیم، فسفر) است، غذای خوب و داروی مفیدی است.

میوه خشک

به ویژه در رشد جسمانی موثر است. کشمش به دلیل خاصیت ادرار آور و ملین، مصرف آن در افرادی که مشکلات گوارشی دارند بسیار مفید است. همچنین یک ماده غذایی محافظ در برابر مشکل کم خونی است که در کشور ما دیده می شود. آهن موجود در کشمش به راحتی در بدن جذب می شود و تقریباً 35 درصد از آهن مورد نیاز روزانه را می توان تامین کرد.

همچنین مطالعاتی وجود دارد که نشان می دهد میوه خشک برای بیماری های کلیوی و کبدی مفید است. همچنین به دلیل داشتن ویتامین B برای فراموشی مفید است.

میوه خشک زردآلو از نظر مواد مغذی و پتاسیم بسیار غنی است. برای مشکلات گوارشی مفید است. عملکرد منظم مغز را تضمین می کند، استرس را کاهش می دهد و از کم خونی جلوگیری می کند. مخصوصاً زردآلو “خشک شده در آفتاب” که حاوی گوگرد نیست و فقط در نور خورشید خشک می شود برای کم خونی عالی است.

ویتامین A موجود در آن از اختلالات پوستی جلوگیری می کند. به رشد کمک می کند، عملکردهای بینایی را تقویت می کند، از سیستم ایمنی محافظت می کند. پتاسیم عملکرد خوب همه ماهیچه ها و اعصاب به ویژه عضلات قلب را تضمین می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.