گاوآهن چهار خیش تسمه ای موجب صد برابر شدن برداشت محصول شد

برای کاربردهایی که بیش از یک موقعیت تخلیه نوار نقاله مورد نیاز است، FEECO چندین رویکرد و گزینه را برای برآورده کردن نیازهای پروژه ارائه می دهد.

از جمله آنها گاوآهن چهار خیش تسمه ای است چه به یک تسمه معکوس با تخلیه در دو انتها، پر کردن سطل های متعدد در طول نوار نقاله نیاز داشته باشید، یا نیاز به ایجاد یک شمع طولانی پیوسته مانند پر کردن یک ساختمان ذخیره سازی فله داشته باشید، FEECO نیازهای حمل و نقل مواد فله شما را پوشش می دهد.

گاوآهن چهار خیش تسمه ای برای “خراب کردن” مواد از نوار نقاله در مکان های مشخص شده بین قرقره های ترمینال استفاده می شود. تریپر تسمه می تواند در یک موقعیت ثابت باشد یا به طور پیوسته با سرعت ثابت برای انباشتن لایه ای حرکت کند.

گاوآهن

سپس ماده برای تخلیه به یک طرف یا هر دو طرف تسمه منحرف می شود یا اگر موقعیت تخلیه مورد نظر در انتهای نوار نقاله باشد، دوباره به تسمه بازگردانده می شود. چندین گزینه درایو برقی و پیکربندی ناودان در دسترس هستند.

گاوآهن چهار خیش تسمه ای مجهز به موتورهای نصب شده مستقیم و کاهنده های دنده هستند که از اجزای محرک اصلی نوار نقاله جدا هستند. این اجازه می دهد تا سفر مسافر از یک مکان راه دور یا محلی کنترل شود.

تمام تجهیزات و سیستم های فرآیند FEECO را می توان با جدیدترین کنترل های اتوماسیون Rockwell Automation مجهز کرد. ترکیب منحصربه‌فرد کنترل‌ها و نرم‌افزار اختصاصی Rockwell Automation، همراه با تجربه گسترده ما در طراحی فرآیند و بهبود با صدها ماده، تجربه‌ای بی‌نظیر را برای مشتریانی که به دنبال راه‌حل‌ها و تجهیزات فرآیندی نوآورانه هستند، ارائه می‌کند.

گاوآهن چهار خیش تسمه ای برای افزایش قابلیت کنترل تخلیه مواد تسمه نقاله طراحی شده اند. درست مانند تریپرهای تسمه، گاوآهن های تسمه می توانند مواد را در هر دو طرف تسمه در مکان های از پیش تعیین شده آزاد کنند.

طراحی FEECO دارای یک صفحه تخت بالابرنده است که امکان استفاده از گاوآهن را حتی در تسمه های فرورفته فراهم می کند. عملگرهای پنوماتیکی یا الکتریکی معمولاً برای کار استفاده می شوند. عمل اهرم دستی برای گاوآهن تسمه نیز موجود است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.