کیف دیپلمات متعلق به رئیس جمهور توسط فردی افغانی ربوده شد

یک کیف دیپلمات می‌تواند به راحتی مکمل لباس‌های غیررسمی شبانه هوشمند باشد. یکی دیگر از گزینه های نسبتا کوچک، نمونه کارها باید بدون زحمت زیر بازوی شما قرار گیرد و برای حمل و نقل اسناد مهم، لپ تاپ های کوچک و تبلت ها استفاده شود.

یک نمونه کار به شکل مستطیل، دسته یا بند ندارد و با استفاده از زیپ یا تاشو روی فلپ باز می شود. انواع خاصی دارای نگهدارنده قلم، پد برای محافظت از دستگاه های الکترونیکی و جیب های داخلی شما هستند.

این نمونه کارها که افزوده ای زیبا به کمد لباس های حرفه ای مدرن است، نمادی از پیچیدگی است. این برای آوردن گزارش‌ها و سایر اسناد به جلسات بسیار مفید است، اما می‌توانید آن را هم در محیط‌های کاری و هم در محیط شخصی با افتخار بپوشید: آن را به یک کیف دیپلمات واقعا شیک برای مردان تبدیل کنید.

کیف

این کیف دیپلمات که به‌عنوان «فنی پک» یا «کیف ماه» نیز شناخته می‌شود، در دوران شوق ورزش در دهه 1980 مد بود. پس از کاهش قابل توجهی در محبوبیت، در سال‌های اخیر از رونق دوباره برخوردار شده است و چندین برند مد روز دیدگاه خود را در مورد کیف کمری منتشر کرده‌اند.

در اطراف بدن یا کمر پوشیده می شود، در اصل یک کیسه است که با یک زیپ محکم می شود. شما بیش از چند اشیاء با ارزش کوچک را در داخل یکی قرار نمی دهید. مانند کیف دیپلمات، کیف کمری دسترسی آسان را در اولویت قرار می دهد. معاوضه این است که آنها از نظر اندازه محدود هستند و به طرز بدنامی بی شیک هستند.

کیسه بولینگ در بین بازیکنان بولینگ در دهه 1990 محبوب بود. مانند چند مورد دیگر در این راهنمای کیف های شیک برای مردان، به سرعت توسط برندهای مد لوکس مورد استفاده قرار گرفت. کیسه های بولینگ امروزی دو دسته دارند و با زیپ باز می شوند.

آنها در مجموعه ای از اشکال و اندازه ها هستند که کیفیت های مشابه کیف آخر هفته را ارائه می دهند. مستقیماً به فکر زیبایی شناسی نباشید، مسلماً اندازه مهم ترین نکته است. برای محاسبه تقریباً ابعاد مورد نیاز، با تجسم آنچه در داخل کیف شما ذخیره می شود شروع کنید.