مری که با شیلنگ فشار قوی آب تفنگ جنگی ساخت نشان لیاقت دریافت کرد

آیا فرآیند تولید شما ماشین آلات و مناطق تولید شما را واقعا کثیف می کند؟ سپس ممکن است بخواهید تمیز کردن با فشار بالا را انتخاب کنید. با این حال، تمیز کردن فشار بالا به هیچ وجه همیشه ضروری نیست، زیرا می تواند به تجهیزات آسیب برساند.

اگر ماشین آلات و نواحی شما در فرآیند تولید بسیار کثیف شده باشند، تمیز کردن فشار بالا در صنایع غذایی ضروری است. به باقی مانده های چربی، باقی مانده های خون و کثیفی های پخته شده فکر کنید.

دی همیشه برای تمیز کردن فشار بالا استفاده می شود. برای شستشو به تنهایی، یک شیلنگ فشار قوی آب کافی است. استفاده از این شیلنگ نازک آسان است و برای هر کارمند حدود 18 تا 20 لیتر آب در دقیقه با فشار کاری 60 بار مصرف می کند.

شیلنگ

برای مقایسه: فشار متوسط (40 بار) 25 لیتر آب در دقیقه و فشار پایین (40 بار) 30 لیتر آب مصرف می کند. استفاده از شلنگ با قطر بیشتر در ترکیب با تمیز کردن فشار بالا توصیه نمی شود زیرا این کار به هزینه کار آسان نیاز به تلاش بسیار بیشتری دارد.

هنگام خرید شلنگ تمیز کننده، شما می توانید بین شلنگ با لایه پارچه ای یا شلنگ با لایه فولادی انتخاب کنید. در اصل، یک لایه نساجی ترجیح داده می شود زیرا انعطاف پذیرتر و بادوام تر است. این ماده مصنوعی تخریب نمی شود و بسیار مقاوم در برابر سایش است.

پردازشگرهای سیب زمینی و گوشت‌سازها معمولاً شیلنگی با دیواره داخلی سیاه (شلنگ NBR) انتخاب می‌کنند زیرا آب مورد استفاده برای تمیز کردن با غذا تماس پیدا نمی‌کند.

همانطور که در ابتدای این وبلاگ ذکر شد، تمیز کردن با فشار بالا همیشه ضروری نیست. تمیز کردن با فشار بالا (از 60 بار) می تواند به تجهیزات آسیب برساند.

به تسمه نقاله، وسایل الکترونیکی، ترازوها و سوکت های دوشاخه فکر کنید. در فشار کمتر، احتمال آسیب بسیار کمتر است. بنابراین بررسی کنید که آیا تمیز کردن با فشار بالا واقعاً ضروری است یا اینکه آیا می توان با فشار کمتر در ترکیب با آب بیشتر تمیز کرد.