شلنگ هوا آکواریوم موجب گوشتخوار شدن ماهیانتان می شود

با استفاده مداوم از شلنگ هوا آکواریوم می توانید شاهد تغییراتی در آنها شوید. این به ویژه در مورد خطوط هوایی وینیل صادق است. خوشبختانه، لوله‌های هوای شما سرنخ‌های بسیار قوی‌ای به دست می‌دهند که زمان تعویض آن فرا رسیده است.

تغییر رنگ: طول لوله شفاف به رنگ زرد یا قهوه ای تبدیل می شود. این امر به ویژه در خروجی پمپ و اتصالات لوله قابل توجه خواهد بود. این را با تجمع کلسیم اشتباه نگیرید اگر می توانید آن را خراش دهید، این تجمع کلسیم است.

سفتی: لوله شروع به سفت شدن می کند و انعطاف پذیری خود را به خصوص در مفاصل از دست می دهد.

شلنگ هوا آکواریوم

پوسته ها: شلنگ هوا آکواریوم ترک های ضعیفی را روی سطح نشان می دهد یا پوسته های لوله شروع به ریزش می کند. اگر شلنگ هوا آکواریوم پلاستیکی سفت و شکننده شود، ممکن است در محل اتصال ترک بخورد یا به طور کامل از خروجی پمپ خارج شود.

اگر متوجه هر یک از این علائم هشدار شدید، احتمالاً وقت آن رسیده است که خط هوایی خود را تعویض کنید.

به خاطر داشته باشید که این روند اغلب سال ها طول می کشد. اما با این وجود، توصیه می‌کنم گهگاه بررسی کنید تا ببینید لوله‌ها چگونه نگه داشته می‌شوند – نمی‌خواهید خطوط هوایی در حالی که در خانه نیستید ترک بخورد و نشت کند.

ایرلاین آکواریوم آنقدر ارزان است که نگه داشتن یک رول اضافی در دسترس ضرری ندارد. آیا از شلنگ هوا آکواریوم در آکواریوم خود استفاده می کنید؟ در حالی که من شلنگ هوا آکواریوم سیلیکونی درجه پزشکی فعلی خود را دوست دارم، هنوز احساس می کنم که گران تر از چیزی است که بیشتر مردم نیاز دارند.

به این ترتیب، من در حال ردیابی یک شرکت شلنگ هوا آکواریوم هستم که نه تنها کیفیت بالایی دارد، بلکه بهترین ارزش را برای پول ارائه می دهد. این نقطه به زودی به روز خواهد شد.