سنگ جدول لایبیدی که موجب گرم شدن محیط می شود

روکش دیوار سنگی بادوام و از نظر زیبایی شناسی دلپذیر است و ظاهری طبیعی و کلاسیک را به ارمغان می آورد که در طول زمان به خوبی پوشیده می شود. بهتر از همه، با استفاده از همان مواد روکش سنگ، روکش دیوار در فضای باز شما می تواند با راهرو، مسیرها و سایر سطوح بیرونی شما هماهنگ شود.

سنگ جدول لایبید سنگی ضد لغزش یک ماده ایمن و بسیار جذاب برای مناطق استخر هستند که ظرافت و پیچیدگی را به هر فضای بیرونی می بخشند. قسمت های استخر را می توان مجدداً روکش کرد یا با سنگفرش های سنگی ساخت تا با سایر عناصر ملک شما از جمله طراحی خانه و باغ شما هماهنگ شود.

چه عرشه باشد و چه پاسیو باغ، سنگ جدول لایبید سنگی می توانند جلوه زیبایی شناسی شگفت انگیزی را به فضای بیرونی شما بیاورند. طیف گسترده ای از رنگ ها و بافت های موجود در سنگفرش های سنگی باعث ایجاد جذابیت و سرزندگی بیشتر در هر فضای بیرونی می شود.

سنگ

پاسیو و عرشه. از آنجایی که سنگ جدول لایبید بسیار بادوام و ضد آب هستند، می‌توان از سنگ‌فرش‌ها صرف نظر از وجود پوشش در قسمت‌های پاسیو و عرشه‌تان استفاده کرد.

آشپزخانه های فضای باز. آشپزخانه‌های فضای باز بیش از هر زمان دیگری محبوب می‌شوند و راهی فوق‌العاده برای لذت بردن از فضاهای بیرونی هنگام تهیه یک وعده غذایی مشترک است. سنگفرش های سنگی ساخته شده از مواد طبیعی گزینه ای زیبا برای سنگ فرش کردن آشپزخانه در فضای باز شما هستند.

از سنگ جدول لایبید می توان برای ساختن باغچه های مرتفع جذاب برای باغ های گل یا باغ های میوه و سبزیجات استفاده کرد. مواد سنگی اجازه می دهد تا تخت های باغچه شما گرمای بیشتری را به دام بیندازند.

در حالی که زهکشی عالی را فراهم می کنند. تخت‌های باغچه‌ای که با سنگفرش ساخته شده‌اند بسیار بادوام هستند و مزیت اضافه‌تری دارند که علف‌های هرز آسان‌تر است.