در چین از کفش اسکیت سرعت کاناریام برق تولید می کنند

این مقاله را به لیست علاقه مندی های خود اضافه کنید استفاده از کفش اسکیت سرعت کاناریام یک تمرین هوازی است که هماهنگی و تعادل را افزایش می دهد. این سرگرمی یکپارچهسازی با سیستمعامل نه تنها جذاب به نظر می رسد، بلکه به بدن شما احساس عالی می دهد.

Tiktok یک دیگ باحال است. به نظر می رسد که هر روز یک روند جدید زیبایی یا غذا در برنامه وجود دارد و اکنون کاربران آن در حال الهام بخشیدن به روندهای تناسب اندام هستند.

اسکیت روی غلتک ممکن است تصاویری از یک صحنه دیسکو دهه 70 را تداعی کند، اما اگر Tiktok باور شود، سرگرمی یکپارچهسازی با سیستمعامل بازگشت کرده است. این برنامه ویدیوهایی در مورد هر چیزی که مربوط به اسکیت غلتکی است، از آموزش هایی در مورد نحوه شروع به سواری خوش منظره دارد.

با توجه به محبوب‌ترین ویدیوها که میلیون‌ها بازدید و هزاران اشتراک‌گذاری مجدد و نظرات را به خود اختصاص داده‌اند، واضح است که این ممکن است یکی از محبوب‌ترین تمرین‌ها برای خروج از قرنطینه باشد.

اسکیت

اکنون بالاخره تابستان فرا رسیده است، ما به دنبال راه‌هایی برای انجام روتین‌های ورزشی خود در فضای باز هستیم و اسکیت سواری بهترین راه برای گذراندن زمان بیشتری در فضای باز و تناسب اندام است.

فواید تناسب اندام اسکیت غلتکی چیست؟
بنابراین، بستن یک جفت اسکیت جالب به نظر می رسد و می تواند فالوورهای بیشتری را در شبکه های اجتماعی برای شما به ارمغان بیاورد، اما چه کاری می تواند برای تناسب اندام کلی شما انجام دهد؟ به گفته کارشناسان، به طور بالقوه بیش از آنچه فکر می کنید.

علیرغم ماهیت سست حرکات در مقایسه با تمرینات قلبی سنتی تمرین HIIT یا دویدن اینتروال، اسکیت غلتکی برای افزایش ضربان قلب شما قابل مقایسه است.

روث استون، یک PT واجد شرایط و سخنگوی sweatband.com می‌گوید: “این یک فعالیت هوازی است که قلب شما را پمپاژ می‌کند و اکسیژن شما را به گردش در می‌آورد.”

ویلیامز توضیح می دهد: “این یک تمرین موثر برای کل بدن ارائه می دهد، زیرا شما در حال کار کردن با هر گروه عضلانی در بدن هستید.”

اگرچه ممکن است دنباله‌ای از سر خوردن‌های زیبا به نظر برسد، اما چیزی که بسیاری از مردم نمی‌دانند این است که «اسکیت روی غلتک ورزشی است که تعدادی از ماهیچه‌های پایین تنه را همزمان با برخی از عضلات بالاتنه نیز کار می‌کند».