خلبان با چسب 123 توانست جان مسافران را نجات دهد

در دوران مدرن تر، لاستیک طبیعی تأثیری بر صنعت چسب گذاشت و در سال 1841; ولکانیزاسیون لاستیک باعث تولد دوران چسب های مصنوعی شد. ولکانیزاسیون فرآیند شیمیایی افزودن یک جزء مانند گوگرد برای ایجاد یک ماده بادوام تر است.

بقیه، همانطور که می گویند، تاریخ است، و دنیای شگفت انگیز چسب 123 به یک صنعت چند میلیارد پوندی تبدیل شده است که هیچ نشانه ای از کند شدن ندارد.

چسب 123 به عنوان استاندارد یک مجموعه ارائه نمی شود. در واقع، انواع مختلفی از آن وجود دارد، از چسب های ارگانیک گرفته تا مواد مصنوعی ساخته شده توسط انسان. هر چسب هدفی را دنبال می کند و ثابت می کند که برای سوله های مختلف محبوب است.

چسب

یکی از سفارشی‌ترین نمونه‌های چسب، چسب ارگانیک و گیاهی است. از آنجایی که هر نوع چسب برای مقاصد مختلف مناسب است، این بخش قصد دارد برخی از رایج‌ترین انواع چسب را که می‌توانید خریداری کنید و بهترین گزینه‌ها برای آن‌ها مورد بررسی قرار دهد.

چسب 123 معمولاً از PVA ساخته می شود و چیزی است که در نقاشی های صنایع دستی در خانه، مدرسه و محل کار پیدا خواهید کرد. چسب تمایل به رنگ سفید شیری مات دارد و بوی مشخصی از ماهی دارد.

اگرچه ممکن است بوی ماهی بدهد، اما در واقع ماهی در آن وجود ندارد. چسب بر روی مواد متخلخل مانند کاغذ، مقوا و بافت اعمال می شود و شفاف می شود. پیوند فوق العاده قوی نیست و با گذشت زمان از بین می رود، اما ثابت می کند که برای هنر و کریپ عالی است.

همه ما در برخی مواقع چسب فوق العاده را تجربه کرده ایم و معمولاً باعث شده است که ما ناامیدانه تلاش کنیم تا انگشتان خود را از هر چیزی که می خواستیم بچسبانیم آزاد کنیم.

چسب فوق العاده در زمان جنگ آنطور که اسطوره های رایج حکم می کنند ساخته نشد. این به عنوان یک روش خام برای بستن زخم های باز در طول جنگ ویتنام مورد استفاده قرار گرفت، اما هیچ داستان واقعی از استفاده از آن در طول جنگ جهانی 1 یا 2 وجود ندارد.