حداکثر کردن طعم کیک با شکلات

این همان چیزی است که Molly Marzalek-Kelly توسعه‌دهنده ارشد دستور غذا و بقیه اعضای آشپزخانه آزمایشی ما در مأموریت اخیر برای تهیه دستور العمل جدید کیک شکلاتی پوند کشف کردند.

مولی می‌گوید به لطف آب، طعم کیک شکلاتی خیس اسفنجی خواهید داشت که «کمی غنی‌تر و کمی قوی‌تر» است و این در کل برنده خواهد شد.

چرا آب در واقع بهتر از شیر است؟

این تیم در ابتدا شروع به تهیه دستور العمل جدید خود با شیر، یک غریزه طبیعی کردند.

این مایعی است که در کیک بستنی کاراملی پوندی اصلی ما به آن نیاز است، که دستور اولیه ای است که آنها از آن شروع کرده اند، و همچنین اکثر کیک ها به طور کلی.

چربی و پروتئین شیر لطافت، ساختار و طعم را به کیک می‌افزاید همه ویژگی‌های عالی که در پخت خود می‌خواهید!

اما یک تفاوت اساسی بین آن دستور کیک بستنی یخچالی پوند اصلی و دستور جدیدی که مولی در حال توسعه بود وجود داشت: شکلات و وقتی نوبت به دسرهای شکلاتی، به خصوص کیک می رسد، واقعاً تنها یک هدف وجود دارد: حداکثر کردن طعم شکلات تا حد امکان.

معلوم شد، این همان چیزی است که شیر در آن خوب نیست. طعم اضافه آن طعم خالص و تمیز شکلات را گل آلود می کند.

همانطور که مولی توضیح می دهد، با شیر، کمی شیرینی، کمی ترشی وجود دارد، بنابراین برخی از طعم های کمک کننده دیگر در آنجا وجود دارد.

در مورد کیک بستنی شکلاتی لیوانی، به نوعی بر خلاف آن عمل می کند.

مولی به جای آن، بر اساس نکته‌ای که سو گری، مدیر تحقیق و توسعه، در طول کار اخیر روی دستور پخت کیک‌های شیرین و خامه‌ای به اشتراک گذاشت، به آب روی آورد.

مولی می گوید: «آب خنثی است، بنابراین طعم دیگری وجود ندارد. در نتیجه، واقعاً طعم شکلات را پاپ کرد زیرا با پودر کاکائو کیک رقابت نمی کند.

  • منابع: 
    1. Why we like water for chocolate (cake)
  • تبلیغات: 
    1. پشت پرده راز یکی از وزرای فاسد در کشوری مرموز
    2. با استفاده از انار می توان قد کودکان خود را افزایش دهید
    3. کدام چهره مشهور این خرما را هر روز می فروشد؟
    4. استفاده از آجر سفالی در تهیه تابلو فرش