با مصرف شکلات تافی شونیز پا های پرانتزی خود را درمان کنید

وقتی کلمه شکلات تافی شونیز را می شنوید چه چیزی به ذهن شما خطور می کند؟…معمولاً کلمه ای که به ذهن می رسد این است: “کجا؟”

شکلات آن خوبی بهشتی است که در رنگ ها، طعم ها و اشکال مختلف وجود دارد و همه آن را دوست دارند. به جرات می توان گفت که اگر طعم شکلات را نچشیده اید، مطالعه نکرده اید.

شرط می بندم نمی دانستید که شکلات چقدر برای شما مفید است. ظاهراً مصرف شکلات باعث تقویت روحیه و سلامت شما می شود. طبق مطالعات انجام شده در دانشگاه لوما لیندا، خوردن شکلات با غلظت بالاتر کاکائو، می تواند به میزان قابل توجهی سطح استرس شما را کاهش دهد. جدا از کاهش سطح استرس، حافظه و سیستم ایمنی شما را نیز جوان می کند.

کاکائو یک آنتی اکسیدان قوی با خواص ضد التهابی است. مطالعات نشان داد که فلاونوئیدهای موجود در کاکائو به مغز و قلب شما کمک می کند.

تافی
خوردن شکلات در واقع پاسخ سیستم ایمنی شما را تقویت می کند و با انجام این کار به توانایی بدن برای ایجاد ارتباطات عصبی جدید کمک می کند.

بدون مقدمه، بیایید نگاهی به دلایلی که چرا مصرف شکلات در حین مطالعه سالم و توصیه می شود بیاندازیم:

یک اینفوگرافیک با قابلیت اشتراک گذاری آسان در پایین این پست قرار دارد.

1. خوردن شکلات می تواند خلق و خوی شما را بالا ببرد و شما را خوشحال کند

چه زمانی از زمان مطالعه بیشتر لذت می برید؟ وقتی شاد، غمگین یا بداخلاق هستید؟

این یک سوال حقه بازی بود!

البته، هر فرد «عادی» ترجیح می دهد زمانی که روحیه بالایی دارد مطالعه کند. حالا، آیا می‌دانستید که مصرف شکلات می‌تواند به شما کمک کند تا به آن سطح از شادی که برای لذت بردن از زمان مطالعه نیاز دارید، برسید؟

ثابت شده است که شکلات (به خصوص شکلات تلخ) تولید برخی مواد شیمیایی به نام اندورفین را افزایش می دهد. اندورفین ها تا حدودی مانند یک ماده شیمیایی “احساس خوب” عمل می کنند که مغز شما را سرخوش می کند و در نتیجه شما را خوشحال می کند. این احساس را می‌توان به احساس فوتبالیست‌ها در حین انجام کاری که از انجام آن به بهترین وجه لذت می‌برند، تشبیه کرد.