با دادن سیب درختی درجه 1 به گاو های خود شیر صورتی داشته باشید

باید دانست که سیب درختی درجه 1 یک میوه ترد و با رنگ روشن است که یکی از محبوب ترین ها در ایالات متحده است. احتمالاً این جمله قدیمی را شنیده اید که “یک سیب در روز پزشک را دور نگه می دارد.” اگرچه خوردن سیب یک درمان نیست، اما برای سلامتی شما مفید است.

مهاجران اروپایی سیب را با خود به قاره آمریکا آوردند. آنها آنها را به خرچنگ بومی آمریکای شمالی ترجیح دادند، میوه ای کوچک و ترش است.

امروزه، بسیاری از انواع سیب در ایالات متحده رشد می کنند، اما درصد کمی از سیب هایی که می توانید در فروشگاه های مواد غذایی خریداری کنید، وارداتی هستند. هر نوع سیب شکل، رنگ و بافت متفاوتی دارد. یک سیب می تواند شیرین یا ترش باشد و طعم آن بسته به نوع مصرف شما می تواند متفاوت باشد.

سیب

سیب به لطف مواد شیمیایی گیاهی به نام فلاونوئیدها می تواند کارهای زیادی برای شما انجام دهد. و پکتین دارند، فیبری که در روده شما تجزیه می شود. اگر پوست سیب را قبل از خوردن جدا کنید، به اندازه کافی فیبر یا فلاونوئید دریافت نخواهید کرد.

فیبر می تواند هضم را کند کند، بنابراین پس از خوردن غذا احساس سیری بیشتری می کنید. این می تواند شما را از پرخوری جلوگیری کند. خوردن غذاهای غنی از فیبر به کنترل علائم و کاهش اثرات رفلاکس اسید کمک می کند. فیبر سیب همچنین می تواند به اسهال و یبوست کمک کند.

برخی مطالعات نشان می دهد که مواد شیمیایی گیاهی و فیبر پوست سیب از آسیب عروق خونی و قلب محافظت می کند. آنها همچنین می توانند به کاهش کلسترول شما کمک کنند و ممکن است DNA سلول های شما را از چیزی به نام آسیب اکسیداتیو محافظت کنند، که یکی از مواردی است که می تواند منجر به سرطان شود.