با اضافه کردن کود شیمیایی سفید ۵۰ کیلویی به نقره جات آن ها را براق تر کنید

کود شیمیایی سفید ۵۰ کیلویی به دلیل محتوای نیتروژن مفید و در دسترس بودن آن یک کود آلی آزمایش شده و بسیار ارزشمند است. به ویژه برای کسانی که حیوانات مزرعه را نیز پرورش می دهند.

البته، زندگی با جوجه ها و گاوها مانند گذشته رایج نیست، اما این بدان معنا نیست که شما نیز نمی توانید کود را در باغ خود بمالید. کود شیمیایی سفید ۵۰ کیلویی را می توان به صورت کیسه ای در یک مرکز باغ خریداری کرد یا در مقادیر بیشتر از یک مهد کودک یا یک شرکت محلی که سایر محصولات حیاط مانند خاک سطحی، شن و غیره را می فروشد خریداری کرد.

و اگر می توانید حیوانات داشته باشید، این فرآیند حتی مستقیم تر است، فقط مطمئن شوید که ابتدا کود را کمپوست کرده اید زیرا کود خام اسیدیته بالایی دارد.

کود

مزایای استفاده از کود به عنوان کود:

هوادهی خاک را افزایش می دهد.
ساختار خاک را بهبود می بخشد.
سرشار از مواد مغذی مانند نیتروژن، فسفر، پتاسیم، کلسیم و منیزیم است.

آیا می خواهید توانایی تولید آسان کود شیمیایی سفید ۵۰ کیلویی طبیعی با لمس یک دکمه را داشته باشید؟ اگر خیلی خوب به نظر می رسد که درست باشد، مطمئن باشید که اینطور نیست.

کمپوستر برقی Lomi به اندازه کافی کوچک است که می تواند روی میز شما قرار گیرد، اما به اندازه کافی قدرتمند است که به سرعت ضایعات غذایی شما را تجزیه کند و در نتیجه خاک غنی از مواد مغذی را به باغ خود اضافه کنید.

با حالت Lomi’s Grow می‌توانید از ضایعات مواد غذایی به اصلاح خاک در 16 تا 20 ساعت بروید. اگر آن را با ماه‌هایی که برای تولید کمپوست سنتی لازم است مقایسه کنید، می‌بینید که چرا لومی اینقدر برای هر خانواده‌ای مفید است. به علاوه، مانند کود شیمیایی سفید ۵۰ کیلویی های آلی دیگر بویی ندارد.