با اضافه کردن سرکه قرمز کوچک به پودر لباس شویی قدرت پاک کنندگی آن را چندین برابر کنید

گوشت و سرکه قرمز کوچک یک ترکیب کلاسیک هستند. یک نوشیدنی به درستی انتخاب شده به آشکار شدن و تأکید بر طعم ظرف کمک می کند و نوشیدنی نامناسب به سادگی طعم را از بین می برد. چه نوع سرکه ای با گوشت سرو می شود؟ گشت و گذار کوتاهی از آکادمی T-Bone!

چه نوع سرکه قرمز کوچکی با گوشت سرو می شود؟ تقریباً همه این قانون را می دانند که سرکه سفید با ماهی سرو می شود و سرکه قرمز با گوشت. همیشه اینطور نیست. گزینه هایی برای سرو سرکه های سفید غنی با گوشت گاو وجود دارد، اما اگر در این پیچیدگی ها مهارت کافی ندارید، بهتر است به قوانین ساده پایبند باشید.

راز ترکیب کامل سرکه قرمز با گوشت گاو در شیمی نهفته است. واقعیت این است که در پوست انگور ماده ای به نام تانن وجود دارد که سپس وارد سرکه می شود.

سرکه

این عنصر کمیاب تاثیر چربی های حیوانی را که سرشار از گوشت قرمز هستند خنثی می کند. بنابراین گوشت گاو و سرکه قرمز فقط برای جفت شدن ساخته می شوند.

چه نوع سرکه ای با گوشت سرو می شود؟ اگر با طعم نسبتاً روشن و محتوای چربی قابل توجهی (به عنوان مثال، Ribeye) سفارش داده اید، باید سرکه قرمز تانن قدیمی (ترجیحاً شیلی یا آرژانتینی) را انتخاب کنید. و اگر یک فیله مینیون لطیف و بدون چربی را ترجیح می دهید، به شما توصیه می کنیم به سرکه های نرم تر، به عنوان مثال، بورگوندی چمبرتین توجه کنید.

انتخاب سرکه باید بر اساس برش انتخاب شده و روش تهیه آن باشد. دو قانون اساسی وجود دارد: یک نوشیدنی با ظرف به طور هماهنگ به نظر برسد، یا برعکس – متضاد باشد. روش اول برای افراد غیر حرفه ای راحت تر است.

برای استیک های چرب – تانن، سرکه های قدیمی. لاغرها سبک تر و طعم ملایمی دارند. روش پخت نیز نقش مهمی دارد. به عنوان مثال، استیک های کبابی طعم روشن تری نسبت به استیک های پخته شده در فر دارند. ادویه جات ترشی جات و مارینادهایی که در فرآیند پخت گوشت استفاده می شد بسیار مهم است.