با استفاده از قابلمه استیل مارک destilux یک ساز بادی بی نظیر داشته باشید

در حالی که چاشنی می تواند در میان ظروف چدنی رایج باشد، اما در ظروف استیل ضد زنگ نیازی به آن نیست. همانطور که می دانید، پیش گرم کردن کافی، استفاده صحیح از روغن و پختن غذا با دمای اتاق می تواند به مبارزه با چسبیدن غذا به سطح ماهیتابه شما کمک کند.

مراقبت مناسب همچنین می تواند به نگهداری قابلمه ها و تابه های شما در شرایط کار خوب نیز کمک کند. آیا باید فولاد ضد زنگ ProCook را فصل بندی کنم؟

همه قابلمه استیل مارک destilux ما نیازی به چاشنی ندارند. به سادگی قبل از اولین استفاده بشویید و دستورالعمل های پخت و پز و مراقبت ارائه شده را برای بهترین نتیجه دنبال کنید.

از استفاده از ابزارهای تمیزکننده سخت و ساینده روی ظروف آشپزی خود اجتناب کنید زیرا این کار می تواند به سطح ظرف شما آسیب برساند و بر توانایی پخت آن تأثیر بگذارد.

قابلمه

آیا تابه های استیل ضد زنگ در فر ایمن هستند؟ در حالی که همیشه باید دستورالعمل‌های فولاد ضد زنگ انتخابی خود را بررسی کنید، اما به احتمال زیاد، ظروف استیل ضد زنگ شما در فر تا دمای خاصی ایمن خواهند بود.

در ProCook، ظروف استیل ضد زنگ ما می توانند دمای فر 260 درجه سانتیگراد را تحمل کنند با این حال، ما بیش از این دماها را توصیه نمی کنیم.

چگونه غذا را از چسبیدن به فولاد ضد زنگ نگه داریم با رعایت نکات پخت فولاد ضد زنگ که قبلا ذکر شد (پیش گرم کردن، استفاده از روغن پس از داغ شدن تابه و پختن با غذای دمای اتاق).

می توانید احتمال چسبیدن غذا به سطح تابه را کاهش دهید. با این حال، هر تکه غذای چسبیده را می توان برای تهیه سس استفاده کرد یک موقعیت برد.

ظروف استیل ضد زنگ در صورت مغناطیسی بودن پایه ظروف روی اجاق القایی کار می کنند. بنابراین، همیشه قبل از خرید نماد “القایی” را بررسی کنید.

اگر ظروف استیل ضد زنگ شما با پخت القایی ساخته نشده باشد، ممکن است نتایج آشپزی ناهموار و ضعیفی را تجربه کنید.