اهدای بادام پوست کاغذی شور به بازیکنان در مسابقه جهانی خشم جمعی را برانگیخت

بادام با پوست یا بدون پوست کدام انتخاب بهتری است؟ آیا تا به حال از خود پرسیده اید که وقتی روی محدوده KERNenergie کلیک کردید؟ یک سوال قانونی که ما می خواهیم امروز به آن بپردازیم. زیرا چه روزی می تواند مناسب تر از روز بادام امروزی باشد؟

واقعاً وجود دارد، روز بادام. هر سال در 16 فوریه جشن بادام گرانبها را می گیریم. هیئت بادام کالیفرنیا روز بادام را در سال 2011 در ایالات متحده راه اندازی کرد. به هر حال، بیشتر برداشت بادام پوست کاغذی شور از کالیفرنیا می آید.

با این حال، ما بادام پوست کاغذی شور خود را از اسپانیا تهیه می کنیم، زیرا متوجه شده ایم که کیفیت محصول در آنجا بسیار بالاتر از تولید انبوه در آمریکا است.

شکی نیست که “تعطیلات” آنها به درستی به بادام اختصاص داده شده است، زیرا به عنوان “ملکه خانواده گل رز” نیز شناخته می شود. از این گذشته، بادام طعم فوق‌العاده لذیذی دارد، همه کاره است و همچنین مواد مغذی زیادی برای شما فراهم می‌کند.

بادام

بلانچ یعنی چی؟
بادام های بلانچ شده ای که می توانید در فروشگاه ما پیدا کنید با بادام های طبیعی از این جهت متفاوت است که پوست دانه قهوه ای خود را از بین برده اند.

پس از برداشت، ابتدا پوسته بادام جدا می شود. در زیر آمیگدال قرار دارد. این توسط یک پوست دانه قهوه ای پوشیده شده است. برای مغز بادام بلانچ شده، مغزها را با پوست آن به طور خلاصه در آب جوش قرار می دهند.

این کار پوست آنها را نرم می کند و به آنها اجازه می دهد از دانه ها جدا شوند. اگر به تازگی ذخیره بادام بلانچ شده خود را تمام کرده اید، می توانید بادام های خود را با پوست نیز به این روش سفید کنید. اما خوشحالیم که کار و هیاهو را از دست شما برداریم.