انجیر خشک سفید موجب کاهش روند پخش سرطان می شود

انجیر خشک سفید برای مدت طولانی به عنوان یک درمان خانگی یا یک درمان جایگزین برای مشکلات گوارشی مانند یبوست استفاده می شود.

آنها حاوی فیبر هستند که ممکن است با نرم کردن و افزایش حجم مدفوع، کاهش یبوست، و خدمت به عنوان یک پری بیوتیک یا منبع غذایی برای باکتری های سالمی که روده شما را تشکیل می دهند، به سلامت دستگاه گوارش کمک کند..

در مطالعات حیوانی، عصاره یا خمیر انجیر خشک سفید به سرعت حرکت غذا از طریق دستگاه گوارش، کاهش یبوست و بهبود علائم اختلالات گوارشی مانند کولیت اولسراتیو کمک کرد.

یک مطالعه بر روی 150 فرد مبتلا به سندرم روده تحریک پذیر همراه با یبوست (IBS-C) نشان داد که افرادی که حدود 4 انجیر خشک (45 گرم) را دو بار در روز مصرف کردند، در مقایسه با گروه شاهد، کاهش قابل توجهی در علائم – از جمله درد، نفخ و یبوست داشتند.

انجیر

علاوه بر این، یک مطالعه مشابه روی 80 نفر نشان داد که مصرف مکمل با حدود 10 اونس (300 گرم) خمیر میوه انجیر روزانه به مدت 8 هفته به طور قابل توجهی یبوست را در مقایسه با گروه کنترل کاهش می دهد.

انجیر خشک سفید ممکن است فشار خون و سطح چربی خون را بهبود بخشد، که می تواند به بهبود سلامت عروق و کاهش خطر بیماری قلبی کمک کند.

یک مطالعه نشان داد که عصاره انجیر باعث کاهش فشار خون در موش‌هایی با فشار خون طبیعی و همچنین در موش‌هایی با سطوح بالا می‌شود.

مطالعات حیوانی همچنین بهبود در سطح کلسترول تام، کلسترول HDL (خوب) و تری گلیسیرید را در هنگام مصرف مکمل با عصاره برگ انجیر نشان داده است.

با این حال، در یک مطالعه 5 هفته ای بر روی 83 فرد مبتلا به کلسترول بد (LDL) بالا، محققان خاطرنشان کردند کسانی که روزانه 14 انجیر خشک (120 گرم) را به رژیم غذایی خود اضافه می کردند، در مقایسه با گروه کنترل، هیچ تغییری در سطح چربی خون نداشتند.

مطالعات انسانی بیشتری برای درک بهتر رابطه بین انجیر خشک سفید و سلامت قلب مورد نیاز است. ممکن است به مدیریت سطح قند خون کمک کند