افزودن گچ قالب گیری به غذای دام موجب افزایش زاد و ولد در آنها می شود

گچ قالب گیری نمونه ای با کیفیت از پودر سنگ قالب گیری است که توانسته پاسخگوی نیاز فعالان عرصه قالب گیری، مجسمه سازی و صنعت و غیره باشد. این پودر به دبی 35 درصد آب می رسد و پس از 8 دقیقه شروع به سفت شدن می کند.

با افزایش 2 درصدی نسبت آب می توان دبی و همچنین زمان کار را افزایش داد. همچنین چسبندگی کمتر به گچ قالب گیری و رقیق شدن بیشتر باعث شده است که جایگاه ویژه ای در کاربردهای صنعتی داشته باشد.

گچ قالب گیری جایگزین مناسبی برای رزین پلی استر می باشد. و بر خلاف رزین پلی استر (بدون بوی بد، شیمیایی، قیمت بالا، آسیب فیزیکی و …) نیازی به افزودنی های شیمیایی ندارد و برای تبدیل شدن از پودر به ژله، فقط با آب مخلوط می شود تا به صورت خمیر درآید.

گچ قالب گیری

دارای استحکام و سختی بالایی است که باعث شده در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گیرد. پس از اختلاط با درصد مناسب آب، سیالیت زیادی دارد که در کنار ویسکوزیته مناسب (وزن گران) سطحی صاف و صیقلی به محصول نهایی می دهد و زیبایی آن را دو چندان می کند.

گچ قالب گیری زمان کار کافی به شما این فرصت را می دهد که تغییراتی در فرآیند قالب گیری یا مجسمه سازی ایجاد کنید. قیمت مناسب آلفا پلاس نسبت به محصولات مشابه موجود در بازار که حتی با کیفیت این محصول قابل مقایسه نیستند. (این تعدیل قیمت به دلیل حذف واسطه ها و انجام کلیه مراحل تولید زیر نظر شرکت پارس اور می باشد.)

AlphaPlus به دلیل سیالیت بالا و عدم چسبندگی به قالب، فرآیند قالب گیری را بسیار آسان می کند. دانه بندی ریز آن ( مش 200 ) سطحی صاف و کاملا صیقلی ایجاد می کند.

به دلیل سفیدی این پودر و جذب رنگ مناسب، رنگ آمیزی آن به هر شکلی چه به صورت پودری، چه مایع و چه پس از قالب گیری امکان پذیر است.