افزایش قیمت سگ و گربه خانگی به دلیل تمایل زیاد مردم به خرید حیوانات خانگی

بسیاری از استراتژی‌های آموزشی و برنامه‌های اصلاح رفتار با هدف سگ‌ها بر شکل‌دهی مجدد سگ‌ها برای برآورده کردن انتظارات مردم تمرکز دارند.
بسیاری از سگ ها به سادگی نمی توانند با این روند کنار بیایند. پرورش عروس هلندی نیز با مشکلاتی روبروست.
Every Dog Every Day شما را با طرز فکری آشنا می کند که از طریق آن دیدگاه متفاوتی از رفتارهای فطری سگتان به شما می دهد و یاد می گیرید که چه چیزی را جشن بگیرید و سعی نکنید روح او را سرکوب کنید.

ای کاش می توانستم دایره المعارفی از هر آنچه که می خواهید در مورد سگ ها و قیمت گربه یاد بگیرید بنویسم.

شاید روزی فناوری ای پیدا شود که بتواند مغز ما را دانلود کند. در عین حال، من می خواهم آنچه را که مهمترین عناصر برای نزدیک کردن شما به درک دوست سگ تان می دانم، به اشتراک بگذارم.

در تجربه من از آموزش هزاران نفر با سگ، کلید یک رابطه رضایت بخش، طرز فکر زیربنایی است، نه آخرین قطعه تجهیزات یا راه حل آموزشی.

هنگامی که ارتباط بین شما و سگ شما اساس افکار و تعاملات شما می شود، همه اجزا شروع به قفل شدن با هم می کنند. در نتیجه در انتخاب ها و تصمیمات خود جهت روشنی خواهید یافت.

متأسفانه تجارت قیمت سگ تمایل دارد مجموعه ای کامل از موارد نامربوط و به خوبی به بازار عرضه شود.

مردم به طور طبیعی جذب طعم‌دارترین‌ها می‌شوند بدون اینکه بفهمند چگونه همه مواد در فرآیند پخت و پز با یکدیگر بازی می‌کنند.

علم می‌تواند روند درست شدن یک کیک را به ما بگوید، اما برای اینکه بتوانیم پرندگان زینتی را در منزل نگهداری کنیم، آن فرآیند را بارها و بارها تکرار کنیم تا به طور مداوم نتایج رضایت‌بخش و هیجان‌انگیزی برای 99 درصد از مصرف‌کنندگان ایجاد کنیم، مهارت قابل توجهی می‌طلبد.

  • منابع:
    1. Every Dog Every Day
  • تبلیغات: 
    1. کاپشن بچه گانه چرمی که در کوه پرواز کرد
    2. سارقان کاپشن چرم بچه گانه چرمی دستگیر شدند
    3. مطالبی در مورد جوراب و طرح ساده آن در بین افراد
    4. گوشواره‌ها نماد هویت فرهنگی هستند