استفاده از سیب زیر درختی مراغه به جای زیورآلات در پاریس

اگر نمی توانید از پوست سفت میوه استفاده کنید، میوه را بدون آن بخورید، زیرا حتی یک سیب زیر درختی مراغه بدون آن بهتر از بی سیب است. پالپ آن کمتر مغذی است. حاوی ترکیباتی است که وقتی خالص شود در مبارزه با چاقی مفید است و می تواند خطر بیماری های سیستم قلبی عروقی و همچنین دیابت و آسم را کاهش دهد.

محتوای بالای مواد مغذی آن تنها مزیت سلامتی آن نیست. حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان است. این اثر پیشگیرانه و تنظیم کننده بر خطر حمله قلبی دارد و از اکسیداسیون چربی های اشباع نشده چندگانه جلوگیری می کند. حاوی ویتامین های E و K است که برای تشکیل استخوان ضروری هستند و همچنین فلاونوئیدهایی که رادیکال های آزاد را خنثی می کنند.

می دانید، در مورد رئیس جمهور آمریکا جورج واشنگتن صحبت می کنند، آنها می گویند که سرگرمی مورد علاقه او هرس درختان سیب زیر درختی مراغه است. بنابراین باغبانی به او کمک کرد تا با استرس کنار بیاید.

سیب

میوه حاوی فیبرهای محلول و نامحلول است. در پوست – حدود 77٪ فیبر نامحلول. هنگامی که با آب ترکیب می شود، با فشار دادن ضایعات غذا به روده بزرگ از یبوست جلوگیری می کند. فیبر محلول با ورود به دستگاه گوارش ژل می شود. احساس سیری ایجاد می کند، جذب مواد مغذی را کند می کند و از افزایش ناگهانی قند خون جلوگیری می کند. همچنین به کاهش کلسترول کمک می کند.

پوسته دارای روکش موم طبیعی است. با جذب رطوبت از محیط و حفظ طعم و خواص بیوشیمیایی از جنین محافظت می کند. استفاده از موم زنبور عسل بی خطر است، اما در هنگام تشکیل لایه موم، کشاورزان ممکن است آفات را دفع کنند، پس از آن می توان مقداری آفت کش را در این پوشش حفظ کرد، بنابراین میوه ها باید قبل از استفاده شسته شوند.

مهم! شستن میوه به از بین بردن آفت کش های موجود در پوست میوه کمک می کند، اما نه تعداد زیادی. بنابراین، اگر نگران در دسترس بودن آن هستید، از فروشگاه های بوم گردی یا مطمئن خرید کنید