سایت تخصصی پرورش قارچ دکمه ای

سایتهایی مختلفی وجود دارد از جمله سایت تخصصی پرورش قارچ دکمه ای و قارچ صدفی که می تواند به شما برای یک پرورش قارچ دکمه ای مرغوب  آموزش های لازم را بدهد از طریق مشاورین و یا حتی اموزش از طریق سی دی های پرورش قارچ دکمه ای که می توانید برای سفارش با مشاورین ما تماس بگیرید.
امروزه قارچ دکمه ای نه به لحاظ طعم و مزه غذایی، بلکه به عنوان یک منبع غذایی پروتئین دار که می تواند جیره غذایی انسان ها را در کشورهای کمتر توسعه یافته که در آن ها گوشت کمیاب و یا گران قیمت است غنی سازد، بنابراین مورد توجه عموم افراد جامعه قرار گرفته است.

پروتئین قارچ ها سهل الهضم بوده و بدون چربی می باشد و برای افراد کم تحرک و مسن غذای مفیدی است. تغذیه با قارچ سبب رشد سریع استخوان ها می شود که در رژیم غذایی کودکان فوق العاده سودمند است و نیز در ترمیم استخوان ها نقش به سزایی دارد.

قارچ دکمه ای شرایط مخصوص ( بیولوژی ) داشته و کاشت و پرورش نوع خوراکی آن به عنوان ماده غذایی با ارزش ضرورت برنامه ریزی جامع در خصوص تولید آن را الزامی می سازد.

در سال های گذشته قارچ ها به عنوان غذای اشرافی و لوکس محسوب می شد که امکان استفاده برای عموم افراد جامعه نبود. اما امروزه با گسترش روز افزون تولید و مصرف آن افزایش یافته است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.