سفارش اینترنتی قارچ دکمه ای درجه یک

آیا می توان برای خرید قارچ دکمه ای درجه یک اینترنتی اقدام کرد؟ از لحاظ کیفیت قارچ دکمه ای چگونه درجه بندی می شود؟

  • قارچ دکمه ای درجه یک:
    قارچ دکمه ای فله درجه یک شامل قارچ هایی است که کلاهک آنها تخم مرغی است و پرده غشایی که پره های قارچ را می پوشاند کاملا سفت باشد و همچنین وقتی قارچ را میبریم پره های داخلی قارچ به رنگ صورتی باشد.
    این نوع قارچ دکمه ای بالاترین قیمت فروش قارچ در بازاروسایت های فروش اینترنتی  را به خود اختصاص میدهند و برای بسته بندی و صادرات از این قارچها استفاده میشود.

 

 

  • قارچ دکمه ای درجه دو:
    قارچی را درجه دو می نامیم که حالت تخم مرغی خود را از دست داده باشد . بالای کلاهک قارچ دکمه ای مانند قارچ صدفی صاف میشود ، همچنین لایه محافظ پره های قارچ نیز شل میشود و با دست زدن به آن به راحتی دست در داخل آن فرو میرود .اگر پرده محافظ را جدا کنیم خواهیم دید که پره های قارچ رنگ صورتی خود را از دست داده و رنگ قهوه ای پیدا میکنند.

 

اما هنوز این قارچها کیفیت خود را حفظ کرده اند و معمولا در فروشگاهها به اسم قارچ با کیفیت به فروش میرسند. این نوع قارچ به دلیل روند کم کیفیت شدن ارزش بسته بندی ندارد زیرا به محض بسته بندی پس از یک یا دو روز به قارچ درجه سه تبدیل خواهد شد که باید به سرعت بفروش برود.این قارچ با اینکه کیفیت پایین تری دارد و همچنین ماندگاری بسیار کمتری نسبت به قارچ درجه یک دارد اما باز هم با قیمت قارچ درجه یک بفروش میرسد .

  • خرید و فروش قارچ دکمه ای در سراسر کشور به صورت نقدی وثبت سفارش اینترنتی قابل اجراست. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.